هر که با خداست

آخرین تنها

رو سنگ قبرم بنویس تنهاترین تنها منم

هر که با خداست

 

هرکه با خداست...

هرکه با خداست دلش هم با اوست...

هرکه دلش با خداست پس عشقش هم اوست...

هرکه با خداست رنجی ندارد...

هرکه با خداست غصه ای ندارد...

در دلش غوغاست...

در دلش شادی هست و بس

هرکه با خداست انگار دوستی دارد با وفا...

هرکه با خداست انگار بی خیال از دنیاست..

در دنیایی که انگار در آن تنهاست

غریب است در این دنیای بی رحم

هر که با خداست غریب است در این دنیا...

همه کس با خداست

.

.

.

افسوس که من نیستم با خدا

هرکه نیست با خدا مثل من تنهاست...

مثل من تنهاست...

مثل من...

آخرین تنها



نظرات شما عزیزان:

مهنوش
ساعت17:19---13 فروردين 1390
هه هه هه هه آخرین تنها بت گفته بودم این عادل می آد به قالبت گیر میده هه هه هه دیدی آخرش گیر داد.متنفرم ازش.فکر می کنه خودش دارای عصمته...اوه عادل معصوم و پاک مرا به عصمت خود ببخش

مهنوش
ساعت17:18---13 فروردين 1390
هه هه هه هه آخرین تنها بتگفته بودم ای عادل می آد به قالبت گیر میده هه هه هه دیدی آخرش گیر داد.متنفرم ازش.فکر مکنه خودش دارای عصمته...اوه عادل معصوم و پاک مرا به عصمتخود ببخش

عادل
ساعت18:56---12 فروردين 1390
سلام نظر دادن اگر گیر دادنه باشه دیگه نظر نمیدم اینو هم که نوشتم منو ببخشید... از عکس بالای وبلاگ معلومه همه چیز.... اسم خدا توی وبلاگتون مشخصه ولی ماهیت و وجود خدا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ ؟؟؟

فاطمه
ساعت18:11---12 فروردين 1390
سلام وبلاگت خییییییییییییییییییییلی زیباست. خوشحال میشم به منم سری بزنی. بای

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+ نوشته شده در جمعه 12 فروردين 1390برچسب:,ساعت 4:33 بعد از ظهر توسط آخرین تنها |